13 Ocak 2012 Cuma

Olacak şey değil, olmaz hacı.

Alaini başkasıyla göreli çok zaman oldu, artık üzülmüyorum çünkü o sarı çiyanı görmediğim sürece tehlikeli bi durum yok ortada. Alainle aramız yine iyi, birbirimize iyi davranıyoruz şu sıralar. Arkadaş gibiyiz. Baş başa uzun uzun muhabbet edip, gülüp eğleniyoruz. Bu kadar kibar olmak zorunda mı diye düşünüyorum bazen. Beni kırmamak için yapıyo belkide bütün bunları. Belki gerçekten her şeyi anlamıştır. Küçük bir kızı hayal kırıklığına uğratmak istemiyodur.

Onu unutmaya karar vermiştim, ama yapamıyorum. Yakında okuldan ayrılcağını öğrendim. Onu bi daha görebilceğim, aynı ortamda bulunabileceğimiz bi yer yok. Bu yüzden ondan uzak olursam, belki daha sonra daha az acı çekerim. Onu görmediğim zamanlar yani. Bi bu şekilde düşünüyorum, daha fazla acı çekmemek için uzak dur falan diye bi de zaten gidicek gidebildiğin kadar git, daha sonradan pişman olmazsın. Yapmadım demezsin diyorum kendi kendime ve ikinci seçenek daha ağır basıyo. Ben pes etmiycem gidebildiğim kadar gidicem bu konunun üstüne. Sonradan pişman olmak istemiyorum.

Alain hakkında temel bilgileri kendi ağzından öğrendim biliyomusun? Sohbet ederken araya sıkıştırdım. Ben onun karşısında dilsiz gibiyim, anca kafamı sallıyorum acayip utanıyorum ama onun çenesi düşük, anlatıyoda anlatıyo. Ondan sıkılcağımı düşünmezdim ama "bi siktr git ya" dediğimi hatırlıyorum içimden.

Okula acayip pasaklı gittiğim için bi toparlanmam bi silkelenmem gerek diye düşünüyodum ki bugün hemen bu fikrimi hayata geçireyim dedim, hemen bi süslendim püslendim, mini etek giydim (bu soğukta kıçım döndü), üstüne gömlek giydim, saçlarımı da yaptım gittim okula, Alain beni görsün diye okulu 4 döndüm

 ve o an geldi..

Alainle aramda 1 metre yok durduk böyle bakıyoruz birbirimize, ama öyle bi bakışmak yok. Gözlerimizle birbirimizi yedik bitirdik kırdık geçirdik. 1 dakika boyunca hiç kıpırdaman sadece birbirimize baktık. Ta ki arkadaşım gelip hadi gidelim diyene kadar.Sonra düşününce kendime çok kızdım tabi, tamam hoşlanıyorum da bu kadar belli etmemeliyim.

 Sonuçta olacak bi şey değil. Olur yanı yok. Olmaz yani, olmaz bee tamam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir şeyler yazmak ister misin?