5 Aralık 2011 Pazartesi

Biri beni tutsun diyorum.

Bu sabah kız arkadaşımla birlikte ödevleri teslim etmek için alainin yanına gittim. Güne onun gülümsemesiyle başlamak kadar huzur verici bir şey yokmuş meğer. "Günaydın" dedi bize gülümseyerek. Yanına doğru yürüdüm ve ödevler hakkında yorum istedim. Çok hoşumuza gidecek şeyler söyledi. Biraz güldük biraz konuştuk gayet normal gelişmelerdi tabi bunlar. Sonra yanından ayrılmak zor oldu işte. O konuşurken saçlarına ağzına burnuna hatta kulaklarına bile hayranlıkla bakıyordum çünkü. Bir yandan söylediklerini dinlemek, öteki yandan onu hayranlıkla izleyip hayal kurmak ve bütün bunların ötesinde "söylediklerini anlayıp" cevap verebilmek için bir süre kendime fazla yüklendim. Ama bir an vardı ki kendime zor hakim oldum. Alaine sarılmak istedim hemde bunu öküz gibi çok istedim. Bir adım ötemdeydi elimi uzatsam omuzuna çarpar öyle yani. Sadece sarılmak istedim. O anda ciddi anlamda acı çekiyordum neyse ki konuşması kısa sürdü ve hemen dışarı çıktık.

Zaten benim alaini görünce otomatik olarak  gün içerisinde ağzım kulaklarıma çıkıyo, yine o şekil gezerken bir kez daha görebilmek için koridora yastık yorgan atsam yeriydi yani, bütün gün koridora bakan sınıfta ders çalıştık. Tabi buna ders çalışmak denirse.

Neyse o ders bitti saat 1 de başka bir dersimiz başlayacaktı sınıfa girdik arka sıralarda 3 adet %100 salak kız oturmuş tip tip bakıyolar. Sağ baştan sayıyorum.

Agresif: Bir iyi bir kötü ani manevralarla gün içerisindeki tutumu değişen. Gülerken birden bire sinirlenen, can ciğerken aniden trip atan bir kız. Ben anlam veremedim 4 yıl içerisinde de veremiyceğime eminim.
Safinaz: Fok balığı yutmuş gibi konuşan, kıskandığını ve fesatlığını gözlerinde saklayamayan, Havalı görünmek için artı bir çaba sarfeden kısacası kendini bi bok sanan zavallı bi arkadaşımız
Topak: Sınıfta karambole temsilci seçildi ama içi geçmiş gerizekalının kimseyle ilgilenicek hali yokmuş gibi bakıyo. Üstelik terbiyesiz bi şekilde hocalarla muhattap oluyo sanırsın asker arkadaşları. Öyle hadsiz bişey işte.

Şimdi ben Alaine olan ilgimi yanlışlıkla bunlara belli ettim. Benim kızlar alainin gelceğini duyunca derse "aaa duydun mu alain geliyomuş" dediler bende tabi "ağğğğğğhh" diye bir tepki verdim ve sırıttım. Baktım topak bana bakıyo tip tip "neden bu kadar sevindin ki" dedi. Tabi benim jetonlarım o sıra yığıldı birden bire "hee yokk yani aramızda bişey, niye seviniyim canım banane yani, aa ödevini yaptın mı senn yaaa hahah" dedim kızların hiç biri gülmedi safinaz agresif topak dönmüşler bana bakıyolar. Topak "sen tepkilerini çok aşırı belli ediyosun" dedi idiot bakışıyla.

Hay dedim şansıma sıçıyım, neyse bu konu bu şekilde kapandı sanıyodum ta ki bu itilaf devleti grubunun yanımdan geçerken sürekli "alain alain alain" demesini duyana kadar. Ne zaman beni görseler ve yanımdan geçseler "alainin yanına gittim","alain bana böyle dedi ehehehaed" diyip gülüyolar. Bugünde aynı şekilde sınıfa girdik işte "ödevlerinizi alaine verseydiniz ben verdim" dedi topak biz profesöre vermeyi tercih etmiştik de. "alaine gittik yorum aldık isteseydi alırdı dedim" ordan agresif topağa dönerek "kızım o senden almıştır sizin aranız onunla çok iyi" dedi, ama varya sırf beni kıskandırmak burdaki amaç "alainin arası herkesle iyi" dedim baktım tip tip cevap vermediler.

 O kadar çok sinirleniyorum ki alaine de, yavşak gibi bütün kızlarla can ciğer yaaa. Hepsiyle gülüyo şakalaşıyo falan azcık üstüruplu ol, asistansın sen yakışmıyo bi kere. Hem ben varken onlara ihtiyacın mı var? Gelirim ben senin yanına sık sık merak etme yokluk çekmezsin aşkitom yaa :) Deli gibi gelin güvey olma konusunda en önde bayrak taşıyorum zaten. Ama şunu anlatmadan da geçemiycem, bir insan salak gibi sürekli adama bakarken yakalanır mı ya? Bugün okuldan çıkarken 3 kere başıma geldi bu ne zaman kafamı çevirsem o ve ben öküz gibi ona bakarken yakalanıyorum. Adam anlamadıysa adım laviin değil yemin ederim rezil oluyorum ve eminim bana götüyle gülüyodur.

Allah cezamı verecek ha.

..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir şeyler yazmak ister misin?