11 Aralık 2011 Pazar

Daha sahip değilken bile kıskanıyosam..

'

Benim değilken bile seni etrafındakilerden kıskanıyosam, oldu ki bir gün benim oldun bileklerinden koltuğun bacağına bağlarım şimdiden söylemiş olayım dedim.


Ya bu devirde kızlara anneleri kahvaltıda yürek falan mı yediriyo nerden buluyolar bu erkeklere yavşama cesaretini. Hayır öyle bişey varsa bende anneme söyliycem boşa bana kahvaltıda peynir ye sağlıklı olursun bla bla demesin yıllardır yiyoruz bu şekilde bir yararını göremedik daha.

Ya sırf adama yaranmak için kantinden çay üstüne çay taşıyolar. "hocam ehihihih bakın size çay getirdik ehihihihi","hocamm bişey istermisinizzz", "hocamm hayır olmaz sokun o parayı cebinize" diye ağızları açık dolaşıyolar ve ben onlarla ciddi anlamda yarışamam. 

Neden yarışamam çünkü onlar çok kadınsılar, yani Alain zaten olgun bi insan ve kızlar çok kadınsı giyinip makyajıydı süsüydü püsüydü tam takır geliyolar okula ve çok güzeller. Ya herşeyden önemlisi topuklu ayakkabı giyiyolar. Ben sürekli bot sürekli spor ayakkabı çıkışta futbol maçım varmış gibi utanmasam kramponla gidicem okula. Giyiniş desen "allah ne verdiyse" tarzı. Yani diyceğim o ki ben Alaine biraz çocuk kalıyorum. Ama o sınıftakilerin hepsini toplasa 5 e çarpsa o kadar çok severim onu. 

Bu yüzden de dayanamıyorum böyle manzaralarla karşı karşıya kalınca. Onunla tek iletişimim sorduğum sorulara cevap verme anında gerçekleşiyo düşünsene, o arada hem cevabı dinleyip hem onu hayranlıkla izleyemiyorum, bütün bunlar bu 3 dakikaya sığmıyo yani. Sürekli yanımda kalsın istiyorum. Benimle konuşsun, onun hayranlıkla içime çektiğim parfüm kokusunu diğer kızlar hissetsin istemiyorum. Yada diğer kızlara o kadar yaklaşsın istemiyorum. Beni farketmiyo bile bazen, artık onun sadece dalga konusu bile olabilirim. Bazen benimle kafa bulduğunu düşünüyorum. 

Yarın okul var, yüzüme maske yapıyım dedim siyah noktalardan arınmak için falan ama nasıl bi maskeyse yanıyorum, daha fazla yazamıycam ben bi kafamı suya sokup geliyorum.

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir şeyler yazmak ister misin?