2 Aralık 2011 Cuma

Seni yerler yerler, seni ham yapar bu zillilerrr

Okul idare eder, aslında güzel de diyebilrim ama bi kaç eksiğini gördüm mesela sistemi bozuk. Sınıflar çakışıyo dersler çakışıyo bazen bekliyoruz nereye gitceğimizi falan. Sevdiğim noktalarıysa herkesin kendi halinde olması, etliye sütlüye karışmıyo olmaları, öğrencinin ağzına çok sıçmamaları, o öyle olmaz böyle olur tarzı hocaların ortalarda çok dolaşmaması vs vs işte.

Bölüm derslerimin yeri ayrı tabi o dersleri çok seviyorum o derslerden çok o mükemmel adamı çok seviyorum. Bölüm asistanımız. Böyle saçlarnda beyazlar var, atom karınca gibi bi oraya gidiyo bi buraya. Bir adamın ses tonu bu kadar mı güzel olur? Bir adam bu kadar mı güzel kokar? Yanıma gelip yaptıklarıma bakıyo ya off anam off beni benden alıyo o bana tavsiye verirken ben onunla evlenip doğurduğum çocukların ismini düşünüyorum. Sorduğu sorulara cevap da veremiyorum çünkü çok pis utanıyorum heriften. Yerim onu yaa yerim bak yine aklıma geldi. Sırf onun gözüne girebilmek için gece 3 e kadar ders çalıştığım oluyor. Okulda bir o var birde ben varım sanki gerisi çok da umrumda değil, saçları özcan deniz gibi hafif kavruk , yürürken kasım kasım kasılıyor sanarsın "alaindelon" mübarek, wouw bu çok iyi oldu hacı, tamamdır o benim artık alaindelonum

Bi kaç kız arkadaş edindim gerçi. Biri alacakaranlıktaki bellaya benziyo aşırı derecede. İlk gördüğüm zaman bunun ne işi var lan burada demiştim. Onun adı benim için Bella artık. Bi de laz kızı var. İkisi de benim gibi inek aslında. Ders çalışayım da 1. olayım kafasındalar. O yüzden tuttum onları, birlikte tuttuğumuz notların alışverişini yaparız falan, karşılıklı kaynaşırız işte,
hadi bakalım başlasın benim üniversite maceram böylelikle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir şeyler yazmak ister misin?