4 Aralık 2011 Pazar

Daha kazanamadan kaybettim, bu bana yapılır mıydı Alain

Başlarda kendimi kaptırmamam gerektiğini söylesemde, bir rüzgara kapılıp gittiğimi adamın yaptıkları dokunmaya başlayınca anladım. Bu kadar sevecen yaklaşması, onun yanındayken kendimi duble huzurlu hissedişim, ne biliyim sabahtan akşama kadar onu sıkılmadan dinleyebilceğimi anlamam, onun ellerini, yüzünü, davranışlarını hayranlıkla izleyişim, kokusunu sarhoş olurcasına içime çekişim, sesini uzağımdayken bile duymaya çalışmam, neyin göstergesi bilmiyorum.

Tabi bütün bunlar o bana bir şeyler öğretmeye çalışırken oluyor. Ya da benim sorduğum sorulara cevap verirken. Bütün bunlar benim tarafımdan hissedilen duygular, eminim alendolunun bir sevgilisi var, derslerde bile mesajlaşmaya çekinmediği bi sevgilisi var üstelik. Ara ara telefonlada konuşuyo çöööşşş demek istiyorum. Dersteyiz ulan bi dur bi tenefüsü bekle, nasıl sevgilin var lisede mi sürekli mesaj yazıp arıyo mübarek diye carlamak istiyorum ama yapamıyorum. Ben orda ödevlerimle ilgillenirken o az ilerimde kikirdek bi yüz ifadesiyle mesaj yazıyo.

Görsen yüzüm pancar tarlası bordo halde küfür ede ede önümdeki deftere bakıyorum.

"Bari yanımda yapma lan, kız güzel mi acaba?, benden güzel olduğu kesin, şu tipime bak, hay amk burda ne yapmam gerekiyodu bide ödevle uğraşıyoruz, vermiş midir lan kız, banane amk verdiyse verdi faturasını ben mi tutucam, ne zamandan beri birlikteler acaba, ayrılma şansları var mıdır, kızı bulsam bi iki tehdit etsem, olur mu lan öyle şey sonra foyan ortaya çıkar, doğru diyon lan olmaz" şeklinde kendimle tartışıyorum ama o hala kakasını yeni yapmış mutlu insan modunda telefona bakıyo.

Hayır bütün bunları geçtim her şey o kadar güzeldi ki benim açımdan. Onun yanına giderdim benimle yüzündeki tebessüm hiç eksik olmadan konuşurdu ben desen zaten şapşal ağzı kulaklarında kikirdek bi kız oluyyorum onun yanında. Karşılıklı ufak tefek şakalar gülmeler, onun konuşurken gözlerimin içine bakması benimse asla göz teması kuramamam (acayip utanıyorum lan bide yakın mesafede şaşı bakma koorkum var) onun konuşma çabası benimse ağzımı açıp tek kelime etmeden arabaların ön tarafına koyulan oyuncak köpekler gibi başımı sallamam (ya yanlış bişey dersem korkusu) falan fiyasko gibi görünsede çok eğlenceli dakikalar yani.

1 hafta öncesine kadar onu yeteneğimle etkilediğimin farkındaydım yanıma gelip bana bu konuyla ilgili söylediği güzel sözleri geçtim yanımdan giderken koluma tutup "yaparsın sen ya" demesi benim kolumdaki kan dolaşımının o anda durması, sürekli bana bakarken gözlerinin gülmesi, benim zaten gözlerimde bile 32 diş çıkıyo artık o kısmını geçtim de, yani kalemimi aldıktan sonra o kalemi masaya koyması daha kolayken yalandan uzatması benim onu alırken eline değmemek için yapmış olduğum manevralar ve onun bunu fark edip çaktırmadan gülmesi sonucu yüzünde oluşan o puştluk ifadesi..

Bazı şeyleri anlamış olamalı ki artık benimle eskisi gibi değil. Adam cin gibi zaten bence hareketlerimden bakışlarımdan sürekli ona bakmamdan ve günde 143342524 kez göz göze gelmemizden anlamadıysa zaten bu işleri bıraksın gitsin köyünde çobanlık yapsın insanları bırakıp koyunlarla iletişim kurmaya başlasın. Bende de biraz salaklık var ama şimdi. Sürekli bir insana bakılır mı ya göz göze geliyoruz sürekli adam da kıllandığı için bana bakıyo zaten yoksa göz göze gelme konusu sırf benim yüzümden. Artık ne pas veriyo ne gülüyo ne yanıma geliyo hiç bişey yaptığı yok. Sınıftaki o kaltak kızların yanına gidip sohbet etmeye gelince ohh değmeyin keyfine paşanın, o konuda hiç sıkıntısı yok ama bana gelince sorularıma cevap vermeyen, verdiği zamanlarda ise kestirip atan bir insan oldu çıktı.

Alendelonu daha kazanamadan kaybediyorum. Hiç bir zaman kazanma gibi bir durumum olmayacaksada ne biliyim hayallerde mantık aranmaz, ben onu öyle hayal ediyodum bir gün kampüse el ele girme hayalim vardı :) ıykk gerçi bu da hiç romantik değil. Şu anda sezen aksu dinliyorum

"Uzak diyarlarda evli barklı, mutluluk en çook onun hakkı, bu yorgun kırık dökük hikayede, adı bende saklı"
lililililililili !!!

Neden diğer kızlar gibi sınıftaki zengin piçlerinden birinden hoşlanmadım ki bende, hayır neden hep benden büyük ve gerçekten imkansız olanları seçiyorum. Onu nasıl etkileyebilirim bilmiyorum ama içimde büyük bi kırgınlık var. Piç gibi ortada bırakılmış gibi hissediyorum. Alendelonun bunlardan haberi bile yok tabi, belki de o şu anda manitasıyla yiyişiyodur, yada çok güzel dakikalar geçiriyodur. Ne yapsın benim gibi ergenliğini tamamlayamamış bir kızı.

Neden dünyaya 5 yıl daha erken gelmedim ki, belki o zaman yaşıtlarımı sevebilirdim, en azından denemeye değerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir şeyler yazmak ister misin?